Dora Heyenn
SPD
Die Frage-Funktion ist deaktiviert, weil Dora Heyenn zur Zeit keine aktive Kandidatur hat.
Frage von Marius S. •

Frage an Dora Heyenn von Marius S. bezüglich Gesellschaftspolitik, soziale Gruppen

hartlich to Dora Heyenn,

düsse Fraag dreiht sik üm de Situatschoon vun de Nedderdüütsche Spraak in Hamborg un ik schall hier op Platt un op Düütsch schrieven (dat is wieder neern).
Wo sett sik de Hamborgsche SPD för de Erhaltung vun de Nedderdüütsche Spraak in, sönnerlich op Rücksichtnaahm vun de Europääsche Charta vun de Regionaahl- un Minderheetenspraaken, de Nedderdüütsch as een igenstännig Taal anseiht?
Wat deiht ji gegen Diskrimineern vun Nedderdüütsch?
Wo wiet wull de SPD dat ünnerichten vun Platt in de Schoolen un Universitäten vun Hamborg unnerstütten?

met hartlichen Grööten

Sehr geehrte Dora Heyenn,

da es sich hierbei um eine Frage bezüglich der Niederdeutschen Sprache handelt, werde ich auf Platt und Deutsch schreiben.
Wie setzt sich die Hamburger SPD für den Erhalt der Niederdeutsche Sprache ein, insbesondere in Bezug auf die Europäische Charta für Regional- und Minderheitensprachen, die Plattdeutsch als eigenständige Sprache anerkennt?
Was unternehmen sie gegen die Diskriminierung von Niederdeutsch?
Inwiefern wird sich die SPD für den Unterricht von Plattdeutsch an Schulen und Universitäten in Hamburg einsetzen?

mit herzlichen Grüßen

Antwort von
SPD

Hartlich to Marius Strubenhoff,

dat mütt sei de SPD frogen.

hartlich
Dora Heyenn